کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این هم تقصیر زنگنه است که کارکنان نفت در دوران اوجی بازداشت می‌شوند!

12 شهريور 1401 ساعت 18:46

دهها نفر از کارکنان صنعت نفت، در اعتراض به عدم اجرای ماده ۱۰ وظایف و اختیارات وزارت نفت در مقابل این وزارتخانه تجمع کردند اما تعدادی از آنها توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند!


اخبار نفت: دهها نفر از کارکنان صنعت نفت، در اعتراض به عدم اجرای ماده ۱۰ وظایف و اختیارات وزارت نفت در مقابل این وزارتخانه تجمع کردند اما تعدادی از آنها توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند! 
در دوران وزارت بیژن زنگنه، کارکنان نفت او را مقصر مشکلات خود می دانستند و تصور می کردند با آمدن جواد اوجی به، مشکلاتشان حل می شود. در دوره زنگنه، با وجود تجمعات اعتراضاتی گسترده و طولانی آنها، هیچ فردی بازداشت نمی شد اما در دولت مردم(!) شاهد بازداشت کارکنان نفت به دلیل اعتراض برای احقاق حق خود هستیم!
جالب است که معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت که وقتی معترضان در مقابل وزارت نفت بودند، حاضر به صحبت با آنها نبود؛ ساعاتی بعد از این اعتراض، از پیگیری برای اجرای سریع و بهینه ماده ۱۰ وظایف و اختیارات وزارت نفت خبر داد و گفت: براساس قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت (ماده ۱۰) هرگونه تصمیم‌گیری پیرامون حقوق و مزایا در تغییرات آیین‌نامه باید از مسیر شورای اداری و استخدامی صنعت نفت، شورای حقوق و دستمزد کشور و در نهایت تصویب رئیس‌جمهوری اجرا شود!


کد مطلب: 1232

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/1232/این-هم-تقصیر-زنگنه-کارکنان-نفت-دوران-اوجی-بازداشت-می-شوند

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com