کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خریدن مدرک در دفتر وزیر نفت دولت سیزدهم!

4 خرداد 1401 ساعت 11:53

شاید کمتر کسی در حوزه نفت و انرژی و یا حتی مردم عادی از داستان سرایی ها درباره دستگاه پوز دفتر بیژن زنگنه وزیر سابق نفت بی خبر باشد.


اخبار نفت: شاید کمتر کسی در حوزه نفت و انرژی و یا حتی مردم عادی از داستان سرایی ها درباره دستگاه پوز دفتر بیژن زنگنه وزیر سابق نفت بی خبر باشد. دقیقا خرداد ماه دو سال پیش بود که اخباری مبنی بر وجود دستگاه پوز شخصی در دفتر وزیر نفت سابق خبرساز شد، طوری که رسانه های مخالف شروع به موج سواری از این اخبار بی اساس کردند و حتی صدا و سیمای ملی نیز یک گزارش به زعم خودشان شجاعانه از آن منتشر کردند، اما در نهایت با ورود وزارت اطلاعات، تنها وجود یک کارتخوان شخصی از سوی یک کارمند معمولی تایید شد و سایر اخبار منتشر شده درباره اعداد و ارقام مربوط به این دستگاه کارتخوان رد شد و مراجع نظارتی اعلام کردند که گردش ده میلیارد تومانی پوز یاد شده صحت ندارد و بدین ترتیب این قضیه فیصله یافت. جالب اینجاست که از آن دستگاه پوز هم برای نقد کردن نفت کارتهای کارکنان استفاده می شد!
 
این بار مجددا در خردادی دیگر و بعد از دو سال شاهد تخلفی آشکار – و نه مثل مورد قبلی که صرفا در حد خبرسازی بود - آن هم از سوی مدیر دفتر جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم هستیم. رئیس دانشگاه صدا و سیما سه شنبه شب در توییتی اعلام کرده است: "جناب آقای اوجی منشی شما که فارغ التحصیل دانشگاه ماست قبل از آنکه دوره های درسی اش تمام شود، در دوره دکتری یک دانشگاه غیر انتفاعی پذیرفته شده و مکررا درخواست داشت که گواهی دروغین برای او صادر کنیم با فارغ التحصیلی قبل از پذیرش دکتری، گفتیم نمی شود، امروز با لحنی ناشایست با مسئول دفتر من تماس گرفته و تهدید کرده که چنین و چنان خواهد کرد. باکی نیست. هرچه می خواهد بکند. اما آیا فردی که چنین بی پروا درخواست های خلاف قانون را پیگیری می کند صلاحیت حضور در دفتر شما را دارد؟"
 
دقت کنید که این موضوع را نه یک فرد منتقد یا بی ارتباط با موضوع، بلکه مسئولی که اتفاقا از همفکران جریان فعلی حاکم بر کشور است مطرح کرده و نمی توان از کنار آن بی تفاوت عبور کرد. چراکه نشان می دهد آش دفتر وزیر آنقدر شور شده که صدای خودی ها را هم در آورده است! حال سوال اساسی از وزیر محترم نفت این است، واقعا آیا چنین فردی صلاحیت حضور در دفتر وی را دارد؟ اصولا مگر ایشان چقدر بیکار است که به جای پرداختن به وظایف خود در فکر تحصیل آن هم به صورت جهشی و بدون پاس کردن مقاطع قبلی آن باشد؟ با شرط اخذ مدرک دکترا چه قولی به ایشان داده شده است؟ قول رسمی شدن و دادن سمت بالاتر به ایشان یا افزایش حقوق وی به بیش از نجومی؟! آقای اوجی! شاید قضیه خودروی مازراتی و آپارتمان های شما در روز تایید صلاحیت مجلس، یک جنجال بی پایه و اساس بوده باشد، اما اگر با این قضیه برخورد نکنید و منشی خود را که در حال انجام چنین کارهایی است، خلع نکنید، جنجال روز رای اعتماد مجلس به شما هم دوباره برای مردم و کارکنان وزارت نفت و رسانه ها زنده می شود.
 


کد مطلب: 133

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/133/خریدن-مدرک-دفتر-وزیر-نفت-دولت-سیزدهم

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com