کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارنظر نفتی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس!

این روزها همه از نفت حرف می‌زنند!

23 آذر 1401 ساعت 17:57

وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مصاحبه ای مفصل در حمایت از چین با خبرگزاری ایرنا انجام داده و گفته: «نفت عربستان قطعاً جایگزین نفت ایران برای فروش به چین نخواهد شد.» البته حرف درستی هم زده؛ چون قبل از این، نفت روسیه جایگزین نفت ایران در چین شده و نیازی به عربستان نیست!


اخبار نفت: وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مصاحبه ای مفصل در حمایت از چین با خبرگزاری ایرنا انجام داده و گفته: «نفت عربستان قطعاً جایگزین نفت ایران برای فروش به چین نخواهد شد.» البته حرف درستی هم زده؛ چون قبل از این، نفت روسیه جایگزین نفت ایران در چین شده و نیازی به عربستان نیست!
 تنها سابقه این نماینده در حوزه نفت، مشارکت در امضای «طرح تأسیس شرکت بهره برداری نفت و گاز ایلام» بوده اما می داند که نفت عربستان، جایگزین نفت ایران نمی شود! تا دلتان بخواهد در حمایت از چین و روسیه و بر ضد غرب صحبت کرده اما درباره زیانهای تحریم که موجب شده نفت ایران بی مشتری بماند حرفی نزده. چندین حکم ریاست هم از رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرفته؛ از جمله رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان و رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی! اگر به سایت این نماینده سر بزنید می بینید که سفرهای خارجی را هم جزو افتخاراتش ذکر کرده؛ از جمله «شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل در چهار سال متوالی»! خلاصه، این روزها همه درباره نفت حرف می زنند!


کد مطلب: 2001

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/2001/این-روزها-همه-نفت-حرف-می-زنند

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com