کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تحلیل‌هایی نظیر زمستان سرد اروپا و گذاشتن همه تخم‌ مرغ‌ها در سبد شرق، فرصت سوزی کردیم

6 دی 1401 ساعت 16:24

معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس گفت: همان افرادی که با تحلیل زمستان سخت اروپا پیش‌بینی می‌کردند که در این شرایط، غرب مجبور می‌شود پای میز مذاکره حاضر شود و به ایران امتیاز بدهد و این تحلیل را به مراکز تصمیم ‌گیرنده کشور ارائه کردند الان باید پاسخگو باشند.


اخبار نفت: معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس گفت: همان افرادی که با تحلیل زمستان سخت اروپا پیش‌بینی می‌کردند که در این شرایط، غرب مجبور می‌شود پای میز مذاکره حاضر شود و به ایران امتیاز بدهد و این تحلیل را به مراکز تصمیم ‌گیرنده کشور ارائه کردند الان باید پاسخگو باشند. البته واقعاً زمستان سردی است اما اروپا توانست مدیریت کند و منابع آلترناتیو را جایگزین گاز کند. اما در داخل شاهد هستیم که هر روز  اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی را به مردم توصیه می‌کنند.
ایران غنی‌ترین منابع سوخت‌های فسیلی را دارد. بنابراین اگر مشکلی هست مربوط به حوزه مدیریت منابع است. البته در این میان توزیع منابع و فرصت‌ها هم ناعادلانه است کما اینکه در سواحل مکران یک متر لوله‌کشی گاز وجود ندارد. 
متأسفانه با تحلیل‌هایی نظیر زمستان سرد اروپا و یا گذاشتن همه تخم‌ مرغ‌ها در سبد قدرت‌های شرق فرصت سوزی کردیم. لذا افرادی که تحلیل‌هایی نظیر زمستان سخت اروپا را ارائه کردند حداقل شهامت عذرخواهی از مردم داشته باشند./سایت منیبان

 


کد مطلب: 2081

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/2081/تحلیل-هایی-نظیر-زمستان-سرد-اروپا-گذاشتن-همه-تخم-مرغ-ها-سبد-شرق-فرصت-سوزی-کردیم

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com