کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارکنان نفت در توئیتر جواد اوجی چه نوشتند؟

12 اسفند 1401 ساعت 1:17

پس از آنکه جواد اوجی وزیر نفت در توئیتر خود نوشت: "در آستانه ولادت با سعادت امام عصر(عج) و همزمان با سفر رییس جمهور مردمی جناب آقای دکتر رییسی به پایتخت انرژی کشور، شاهد قدردانی ویژه ایشان در پاسداشت از زحمات خالصانه کارکنان نفت در شکست تحریم‌های ظالمانه دشمن و در پاسخ مثبت به خواسته قاطبه کارکنان خواهیم بود" خبرگزاری رسمی وزارت نفت از موافقت رئیس‌جمهوری با اجرای ماده ۱۰ قانون حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت خبر داد. اوجی گفت: کارکنان صنعت نفت از سال ۹۲ یک خواسته داشتند که بحق بود به نام ماده ۱۰ و باید از رئیس‌جمهوری از این بابت تشکر ویژه کنم که خواسته همکاران ما از سال ۹۲ که تبدیل به یک دغدغه شده بود، در شورای حقوق و دستمزد بررسی و برای اجرای این ماده برای کارکنان صنعت نفت موافقت شد.


اخبار نفت: پس از آنکه جواد اوجی وزیر نفت در توئیتر خود نوشت: "در آستانه ولادت با سعادت امام عصر(عج) و همزمان با سفر رییس جمهور مردمی جناب آقای دکتر رییسی به پایتخت انرژی کشور، شاهد قدردانی ویژه ایشان در پاسداشت از زحمات خالصانه کارکنان نفت در شکست تحریم‌های ظالمانه دشمن و در پاسخ مثبت به خواسته قاطبه کارکنان خواهیم بود" خبرگزاری رسمی وزارت نفت از موافقت رئیس‌جمهوری با اجرای ماده ۱۰ قانون حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت خبر داد. اوجی گفت: کارکنان صنعت نفت از سال ۹۲ یک خواسته داشتند که بحق بود به نام ماده ۱۰ و باید از رئیس‌جمهوری از این بابت تشکر ویژه کنم که خواسته همکاران ما از سال ۹۲ که تبدیل به یک دغدغه شده بود، در شورای حقوق و دستمزد بررسی و برای اجرای این ماده برای کارکنان صنعت نفت موافقت شد.
اما توئیت وزیر نفت با واکنش انتقادی جمعی از کارکنان صنعت نفت مواجه شد. بخشی از پیام‌های کارکنان صنعت نفت را از صفحه توئیتر اوجی بخوانید: 
از کی تا حالا حق الناس به ناحق عقب افتاده رو ادا کردن اسمش شده قدردانی ویژه؟! اجرای تمام و کمال همه بندهای قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت از جمله شایستگی‌ها و گریدهای شخصی وظیفه شماست!
لطفا شما بفرمایید در قبال زحماتی که این پرسنل زحمتکش نفت در شکست تحریم‌ها داشته‌اند چه خدمات ارزنده یا پاداشی به منابع انسانی وزارت داده اید؟! شما امسال بر خلاف حکم دیوان که گفته بود پرسنل قراردادی باید عیدی کارگری دریافت کنند عیدیشون رو کارمندی دادین.
آقای اوجی! حقی که بعد از ده سال با ارزش ریالی یک دهم قرار هست به ما بدهید منت گذاشتن ندارد! یا زحمات ما ناچیز و پوچ بوده که اینگونه تشکر می‌کنید یا شما معنی واژه قدردانی را نمی دانید! دادن حق، لطف نیست! وظیفه‌ی شماست!
حق الناسی که تا ابد گردن وزارت نفت ماند! عیدی پرسنل قراردادی علیرغم رای دیوان عدالت اداری بصورت کارمندی پرداخت شد! کارگری که به هنگام دریافت عیدی و افزایش حقوق، کارمند می‌شود! دریغ از مزایای کارمندی!
آقای اوجی قولی که جهت تبدیل وضعیت به مدت معین به کارکنان قرارداد مدت موقت با دو دهه سابقه تخصصی و تحمل بیش از ده سال ظلم و تبعیض دادید را فراموش کردید. مصوبه‌ای را که ابلاغ کردید ناقص اجرا کردند. سمت ندادند. فوق العاده‌ها را حذف کردند و اخیرا دنبال حذف عیدی کارگری اند.
خجالت بکشید از این همه وعده توخالی که به پرسنل زحمتکش مدت موقت دادید. اون بخشنامه خودتون رو هم که اجرا نکردید و فقط وعده و وعید. فقط بدونید که در مقابل تمام خانواده پرسنل زحمتکش قرارداد موقت در مقابل پروردگار مسئولید و باید پاسخگو باشید. ما از شما راضی نیستیم.
اقای اوجی،خواهشا به وعده های که در مورد نیروهای قراردادی هم دادید عمل کنید. اجرای کامل مصوبه بهمن ماه ۱۴۰۰ و پرداخت عیدی کارگری، خواسته نیروهای قراردادی هست که ده‌سال مورد بی مهری قرار گرفتند.
با حق الناس بازی نکنید مهندس! با سفره زن بچه‌ی یه مشت کارمند که جونشون رو کف دستشون گرفتن تو بدترین شرایط آب و هوایی بدون هیاهو و هوچی بازی عرق می‌ریزند بازی نکنید مهندس! این رسم مملکت داری نیست!
وزیر شعار و وعده های تو خالی یادت رفت چی گفتی راجع به نیروی انسانی، یادت رفت چه وعده هایی دادی؟چرا مصوبه های خودتون رو اجرا نمیکنید؟امیدوارم که ماده ده رسمی‌ها بعد از یک دهه درست بشه ولی موقت‌ها چی؟چرا مصوبه بهمن خودتون رو اجرا نمیکنید؟چرا هنوز بین کارمند و کارگر موندیم؟

 


کد مطلب: 2487

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/2487/کارکنان-نفت-توئیتر-جواد-اوجی-نوشتند

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com