کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر مدیرعامل انرژی گستر سینا در آستانه خروج میرکاظمی از دولت

چه تغییراتی در انتظار نفت است؟

22 فروردين 1402 ساعت 11:29

در آستانه خروج مسعود میرکاظمی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از دولت، زمزمه‌ها در مورد کنار گذاشته‌شدن برخی منصوبان میرکاظمی در نفت افزایش یافته است. شاید حکم پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برای علیرضا صادقی عبداللهی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت «انرژی گستر سینا» را بتوان در همین راستا ارزیابی کرد.


اخبار نفت: در آستانه خروج مسعود میرکاظمی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از دولت، زمزمه‌ها در مورد کنار گذاشته‌شدن برخی منصوبان میرکاظمی در نفت افزایش یافته است. شاید حکم پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برای علیرضا صادقی عبداللهی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت «انرژی گستر سینا» را بتوان در همین راستا ارزیابی کرد. 
به نظر می‌رسد این منصوبان با خبر احتمالی رفتن میرکاظمی، نگران از میان رفتن جایگاه خود شده و احتمالا شایعه جایگزینی محمد زیار با معاونت یکی از شرکت های اصلی وزارت نفت که چندی پیش مطرح بود را جدی گرفته و سعی بر پیش دستی گرفتند. ممکن است حذف محمد زیار از مدیرعاملی یک هلدینگ معتبر و انتصاب وی به سمت تزئینی مشاور با کارگردانی مدیرانی در وزارت نفت محقق شده باشد؛ مدیرانی که هم اکنون نیز با اقوام درجه یک محمد زیار در نفت مشغول اره دادن و تیشه گرفتن هستند.
البته که در صورت خروج میرکاظمی از دولت، به دلیل کاهش سیطره او بر نفت، شاهد تغییرات دیگری در وزارت نفت و شرکت‌های تابعه خواهیم بود.

 


کد مطلب: 2658

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/2658/تغییراتی-انتظار-نفت

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com