کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور وزیر کار؛ پروژه احداث فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان کلنگ زنی شد

وزیر کار: طرح فولاد سازی اکسین در نوع خود کم نظیر است

9 ارديبهشت 1402 ساعت 9:48

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این آیین طی سخنانی گفت: یکی از برنامه‌های مهم فولاد اکسین توجه به کارکنان و تلاشگران است که در این خصوص تصمیمات خوبی گرفته شد و بخش از آن نیز اجرایی شده است.


علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این آیین طی سخنانی گفت: یکی از برنامه‌های مهم فولاد اکسین توجه به کارکنان و تلاشگران است که در این خصوص تصمیمات خوبی گرفته شد و بخش از آن نیز اجرایی شده است.
وی افزود: فولاد اکسین در زنجیره فولاد کشور، محصولات ناب و استراتژیکی تولید می‌کند که در برخی موارد تنها در حدود چند کشور دنیا این محصولات تولید می‌شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری:تنها دغدغه کارکنان فولاد اکسین اجرای پروژه فولاد سازی بود/امضای تفاهم نامه برای مسکن کارکنان فولاد اکسین و فولاد خوزستان
دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: اکثر کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان دغدغه شخصی نداشتند و دغدغه آن‌ها اجرای این پروژه بود که بر اساس داده‌های علمی کلنگ این طرح به زمین خورد.

تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اسلب مخصوص در طرح فولاد سازی
سید صولت مرتضوی نیز در آیین کلنگ زنی طرح فولاد سازی فولاد اکسین گفت: دولت سیزدهم علاوه بر اینکه موصوف است به صفت جهادی و انقلابی با عقلانیت خاص معتقد است که بخش اعظمی از امورات کشور و مشکلات ریشه داخلی دارد.
وزیر کار اضافه کرد: طرح فولاد سازی اکسین در نوع خود کم نظیر بوده و سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اسلب و یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن گندله تولید می‌کند که ۵۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش
مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در ادامه گفت: شرکت فولاد اکسین نمونه خودباوری بوده و تولید ۳۰ میلیون تُن فولاد در کشور نشان دهنده این است که با دستان خالی نیز می‌توان به موفقیت رسید.
نماینده مردم اهواز بر تکمیل زنجیره ارزش برای تقویت صادرات و ارزش افزوده تاکید کرد و گفت: خوزستان به عنوان قطب اول برق کشور نباید در این حوزه دچار مشکل شود تا صنایع بتوانند طبق برنامه خود تولید داشته باشند.

آینده ای روشن برای فولاد اکسین خوزستان
در ادامه این جلسه سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استمرار پیگیری ها برای رفع موانع تولید گفت: یکی از دلایل حضور ما در شرکت های صنعتی تشکر از زحمات دست اندرکاران است از این رو ضمن تشکر از مدیران شرکت امیدواریم که آینده بهتری را برای این شرکت شاهد باشیم. با توجه به اینکه ما خوزستان را با همه داشته هایی که دارد می بینیم که در جایگاه واقعی خود به سر نمیبرد، باید کمک کنیم تا این قطب صنعتی به جایگاه خود برسد. در این مدت که مقام معظم بر مسئله تولید داخل تاکید دارند، یکی از مراکزی که خوش درخشید فولاد اکسین خوزستان است.

متن کامل خبر به همراه گزارش تصویری را در سایت اینترنتی شرکت مشاهده فرمایید:
https://oxinsteel.ir/e4cd

کانال تلگرام:
https://t.me/oxinsteel

صفحه اینستاگرام:
https://instagram.com/oxinsteel

صفحه تویتتر:
https://twitter.com/oxinsteel?s=21&t=RIOIuAmg2ljrR4SOWx2RPg

کانال آپارات:
https://www.aparat.com/oxinsteel


کد مطلب: 2788

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/2788/وزیر-کار-طرح-فولاد-سازی-اکسین-نوع-خود-کم-نظیر

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com