کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای خجسته‌مهر! برنامه صد ساله شما به کار ما نمی‌آید!

7 خرداد 1402 ساعت 0:11

مدیرعامل شرکت ملی نفت جمعه پنجم خرداد در آیین بزرگداشت سالروز فوران نخستین چاه نفت ایران در مسجدسلیمان، با بیان اینکه در شرکت ملی نفت ایران نگاه به اکتشاف یک برنامه یکصد ساله است گفته: با توجه به ذخایر کنونی و تولیدی که داریم قادر هستیم با اطمینان تا یکصد سال آینده نفت و گاز تولید کنیم.


اخبار نفت: مدیرعامل شرکت ملی نفت جمعه پنجم خرداد در آیین بزرگداشت سالروز فوران نخستین چاه نفت ایران در مسجدسلیمان، با بیان اینکه در شرکت ملی نفت ایران نگاه به اکتشاف یک برنامه یکصد ساله است گفته: با توجه به ذخایر کنونی و تولیدی که داریم قادر هستیم با اطمینان تا یکصد سال آینده نفت و گاز تولید کنیم.
 معلوم است که وقتی با داشتن سومین ذخایر غنی نفت دنیا، روزانه کمتر از ۳ میلیون بشکه نفت تولید کنیم، تا صد سال دیگر هم نفت داریم! اما برنامه صد ساله شما به کار ما نمی‌آید آقای خجسته مهر! تمام کشورهای صاحب نفت، حتی آنهایی که ذخایری کمتر از ایران دارند در حال تولید هر چه بیشتر نفت هستند تا از پیک قیمتی نفت در سالهای پیش رو، و قبل از آنکه تقاضا برای نفت کاهش یابد و به تبع آن نفت، ارزان شود استفاده کنند. اما ما در کشورمان از یک طرف اسیر تحریم هستیم و از طرف دیگر اسیر تفکرات ضد توسعه‌ای و هدردادن فرصتها برای تبدیل نفت به ثروت با هدف رفاه مردم هستیم. 

 


کد مطلب: 2961

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/2961/آقای-خجسته-مهر-برنامه-صد-ساله-کار-نمی-آید

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com