کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اندر حکایت این روزهای یک هلدینگ پتروشیمی

یکی برای همه، همه برای یکی!

10 خرداد 1402 ساعت 12:15

چند روز پیش مطلبی درباره یکی از معاونت‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در "اخبار نفت" منتشر کردیم که بازتاب گسترده‌ای داشت؛ چراکه گویا حرف دل خیلی‌ها بود!


چند روز پیش مطلبی درباره یکی از معاونت‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در "اخبار نفت" منتشر کردیم که بازتاب گسترده‌ای داشت؛ چراکه گویا حرف دل خیلی‌ها بود! 
آنچه اکنون می‌خوانید، یکی از این بازتاب‌هاست که به دست ما رسیده و با کمی تعدیل، منتشر می‌کنیم. اگر هلدینگ خلیج فارس هم توضیحی داشت حتما منتشر خواهیم کرد:
شرایط این روزهای بزرگترین و پولدارترین هلدینگ پتروشیمی کشور مصداق دقیق این جمله شده است: « یکی برای همه، همه برای یکی». مدیری که عقاب شانس پادشاهی بر شانه‌اش نشسته تا احساس سوپرمن شدن کند و بدون تجربه‌ای در حوزه تخصصی تجارت و صادرات، رییس هیات مدیره یک شرکت بازرگانی متولی اصلی فروش محصولات پتروشیمی شده و بدون داشتن کمترین تجربه در راه‌اندازی کوچکترین طرح پتروشیمی، معاون برنامه ریزی و … همان هلدینگ بزرگ شد. از تمام طرح‌های در دست اجرای پتروشیمی‌های زیرمجموعه آن هلدینگ بازدید می‌کند و عکس های رپرتاژی‌اش در سایت‌ها منتشر می‌شود، اما هنوز در سازمانی که تصور می‌کند همه‌کاره‌اش شده کسی آنطور که دلش می‌خواهد قبولش ندارد. آخرین راهکارش کنار گذاشتن مدیران عامل طرح‌هایی است که در آستانه راه‌اندازی قرار گرفته‌اند تا اینگونه وانمود کند که تحت توجهات و رهنمودهای مدیرعامل زعیم آن هلدینگ بزرگ و تصمیم و اقدام جهادی خودش در برکناری مدیران مربوطه توانسته طرح‌های به گل نشسته را به ساحل راه‌اندازی و تولید برساند. غافل از آنکه دوران سوپرمن بازی سال‌هاست سپری شده! این روزها تقریبا همه می‌دانند «هیچکس برای همه خود را به زحمت نینداخته و همه هم برای همیشه به کسی وفادار نمی‌مانند»؛ پس «نه یکی برای همه است و نه همه برای یکی».

 


کد مطلب: 2984

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/2984/یکی-همه

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com