کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین رونمایی از یک کاتالیست پالایش‌و‌پخش در یک ماه!

27 خرداد 1402 ساعت 14:08

روز چهارشنبه گذشته، آیین رونمایی از کاتالیست RFCC ساخت ایران در شرکت پالایش نفت امام خمینی (شازند) برگزار شد اما جالب است بدانید که این کاتالیست برای دومین بار در یک ماه اخیر رونمایی شده است!


اخبار نفت: روز چهارشنبه گذشته، آیین رونمایی از کاتالیست RFCC ساخت ایران در شرکت پالایش نفت امام خمینی (شازند) برگزار شد اما جالب است بدانید که این کاتالیست برای دومین بار در یک ماه اخیر رونمایی شده است!
به گزارش اخبار نفت، کمتر یک ماه پیش، در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، مراسم رونمایی از همین کاتالیست با حضور جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش قرآورده‌های نفتی برگزار شده بود!

علاوه بر این دو مراسم رونمایی، مراسم افتتاح واحد تولید صنعتی کاتالیست‌‌های پالایشگاهی FCC و RFCC توسط گروه شیمیایی بهداش نیز پنجم شهریور پارسال با حضور ستاری، معاون وقت علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شده بود!
بد نیست بدانید تفاهمنامه همکاری بین پالایش و پخش و شرکت بهداش و معاونت علمی ریاست جمهوری سال ۱۳۹۳ منعقد و احداث کارخانه آغاز شده اما به دلیل مشکلات مالی، کار در دولت قبل متوقف شده بود. با این حال با حمایت مدیران وقت وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، پروژه از سر گرفته شد و در زمان دولت فعلی رونمایی شد.

 


کد مطلب: 3085

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/3085/دومین-رونمایی-یک-کاتالیست-پالایش-و-پخش-ماه

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com