کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت رسمی فروش نفت خام ایران از دسترس خارج شد!

21 خرداد 1401 ساعت 11:16

قیمت رسمی فروش نفت خام ایران در بازارهای مختلف که به صورت ماهانه بروی خروجی وب سایت مدیریت امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی قرار می‌گرفت، از دسترس خارج شده است.


اخبار نفت: قیمت رسمی فروش نفت خام ایران در بازارهای مختلف که به صورت ماهانه بروی خروجی وب سایت مدیریت امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی قرار می‌گرفت، از دسترس خارج شده است.
قیمت رسمی فروش نفت خام ایران که از طریق دو لینک https://www.nioc-intl.ir/EN و  https://www.nioc-intl.ir/FA  و کلیک بر روی گزینه CRUDE OIL  و انتخاب Official Selling Price  و یا انتخاب نفت خام و انتخاب قیمت رسمی فروش نفت خام در ماه‌های مختلف قابل مشاهده بود، اینک از دسترس خارج شده است. 
مراجعه کنندگان به این سایت هم اکنون با انتخاب گزینه قیمت نفت در ماه‌های مختلف با این پیام «ممنوع. شما اجازه دسترسی به این منبع را ندارید»، یا 
Forbidden  You don't have permission to access this resource" "
مواجه می‌شوند.
آیا مشکل فنی رخ داده یا سیاست وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در اعلام قیمت رسمی فروش نفت خام تغییر کرده است؟ فراموش نکنیم که بابک زنجانی‌ها در چنین فضایی که شفافیت در آن کاهش می یابد رشد می‌کنند!


کد مطلب: 360

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/360/قیمت-رسمی-فروش-نفت-خام-ایران-دسترس-خارج

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com