کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمدی نژاد فراموشکار!

29 خرداد 1401 ساعت 15:26

محمود احمدی نژاد در سالهایی که از ریاست جمهوری کنار رفته، به گونه ای سخن می گوید که گویا جزو اپوزیسیون نظام است! گویا فراموش کرده که "ابر و باد و مه و خورشید و فلک" در کار بودند تا او هشت سال زمام امور را به دست بگیرد. اما در آن دوره، از درآمدهای نجومی نفت و شعار آوردن نفت بر سر سفره مردم، فقط تورم و فقر، نصیب مردم شد.


اخبار نفت: محمود احمدی نژاد در سالهایی که از ریاست جمهوری کنار رفته، به گونه ای سخن می گوید که گویا جزو اپوزیسیون نظام است! گویا فراموش کرده که "ابر و باد و مه و خورشید و فلک" در کار بودند تا او هشت سال زمام امور را به دست بگیرد. اما در آن دوره، از درآمدهای نجومی نفت و شعار آوردن نفت بر سر سفره مردم، فقط تورم و فقر، نصیب مردم شد.
حالا احمدی نژاد در تازه ترین سخنان خود، گفته: "چرا باید همیشه ملاحظه روسیه را بکنیم؟ مگر او ملاحظه ما را می کند؟ بهترین فرصت بود که به اروپایی ها بگوییم اختلافاتمان سر جایش باقی است، اما برای انتقال گاز آماده همکاری هستیم."
حرفهای احمدی نژاد به طنز شبیه است چرا که اولا مشکل تحریم از دوره ریاست جمهوری او شدت گرفت. ثانیا در دوره ریاست جمهوری او قرارداد کرسنت که می توانست درآمد خوبی از صادرات گاز نصیب ایران کند، همچنان متوقف ماند و احمدی نژاد هم نتوانست کاری کند. ثالثا آنقدر مصرف داخلی گاز ما بالاست که همین حالا هم تحریمها را بردارند، نمی توانیم به اروپا گاز بدهیم! احمدی نژاد که گویا فراموشکار هم شده، در کدام خیالات، سیر می کند؟! 


کد مطلب: 464

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/464/احمدی-نژاد-فراموشکار

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com