کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت نفت، در صدر فهرست دستگاه‌های متخلف در صدور مجوزها

29 تير 1401 ساعت 19:32

وزارت اقتصاد فهرستی از مجوزها، پیش مجوزها و استعلام‌های پنهان مانده دستگاه‌ها که حاضر به شفاف‌سازی و بارگذاری آنها در درگاه ملی مجوزها نشده‌اند، را برای پیگرد تخلف به سازمان بازرسی ارسال کرد که وزارت نفت بیشترین تخلف را داشته و با فاصله در صدر قرار دارد!


اخبار نفت: وزارت اقتصاد فهرستی از مجوزها، پیش مجوزها و استعلام‌های پنهان مانده دستگاه‌ها که حاضر به شفاف‌سازی و بارگذاری آنها در درگاه ملی مجوزها نشده‌اند، را برای پیگرد تخلف به سازمان بازرسی ارسال کرد که وزارت نفت بیشترین تخلف را داشته و با فاصله در صدر قرار دارد! 
مجموعا 44 تخلف اعلام شده که 10 مورد مربوط به وزارت نفت است. بقیه سازمانها و دستگاهها 4 تخلف یا کمتر از چهار تخلف داشته اند. 
یک مقام مسئول در وزارت اقتصاد توضیح داد: همه صادرکنندگان مجوز کسب‌وکار تا ۵ مرداد سال گذشته وظیفه داشته‌اند شرایط مجوزهای صادره خود را در درگاه ملی مجوزها بارگذاری کنند، ولی این دستگاه‌ها از انجام این تکلیف شانه خالی کرده‌اند. از آنها درخواست کردیم تا ۱۸ اسفند سالگرد تصویب قانون اصلاح ماده ۷ قانون اصل ۴۴ این تکلیف زمین‌مانده را انجام دهند، ولی ندادند. در اسفندماه گذشته مجدد از این دستگاه‌ها خواستیم تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ که مهلت اتصال الکترونیک دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها و صدور غیرحضوری همه مجوزها بود، شرایط صدور این مجوزها را ارائه دهند اما بازهم امتناع کردند.


کد مطلب: 807

آدرس مطلب :
https://www.akhbarenaft.com/news/807/وزارت-نفت-صدر-فهرست-دستگاه-های-متخلف-صدور-مجوزها

اخبارنفت
  https://www.akhbarenaft.com