شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : 1325

سید حسن نصرالله در روز اربعین هم سوخت رایگان ایران را فراموش نکرد!

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز اربعین هم دریافت سوخت رایگان از ایران را فراموش نکرد و گفت: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران وعده کمک به لبنان داده‌اند و هیأتی از وزارت انرژی به زودی به تهران خواهند رفت تا درباره پرونده کمک‌های ایران گفت‌و‌گو کنند.
سید حسن نصرالله در روز اربعین هم سوخت رایگان ایران را فراموش نکرد!
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود  به مناسبت روز اربعین هم دریافت سوخت رایگان از ایران را فراموش نکرد و گفت: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران وعده کمک به لبنان داده‌اند و هیأتی از وزارت انرژی به زودی به تهران خواهند رفت تا درباره پرونده کمک‌های ایران گفت‌و‌گو کنند.
به گزارش اخبار نفت، او همچنین گفت: استخراج گاز از میدان کاریش خط قرمز ماست. تمامی تهدیدات دشمن هیچ تأثیری بر ما ندارد. چشممان بر کاریش است و موشک‌هایمان به سمت میدان کاریش نشانه رفته است. من فکر می‌کنم که اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و دیگران اطلاعات کافی در مورد جدیت مقاومت دارند و با این موضوع شوخی نمی‌کنند اما اگر درگیری به تحمیل شود، آماده آن هستیم.
لبنان و اسرائیل در مورد مالکیت بر میدان گازی «کاریش» که در دریا و در مرز مورد اختلاف لبنان و اسرائیل قرار دارد مدتهاست با هم درگیرند. حزب‌الله لبنان تهدید کرده در صورتی که رژیم اسراییل از این میدان گاز استخراج کند، این تاسیسات را هدف قرار خواهد داد.
https://akhbarenaft.com/vdcc.iqsa2bq1pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما