دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : 1759

آقازاده عبدالحسین بیات باز هم پست گرفت؛ این بار در فوتبال!

محمدباقر بیات فرزند عبدالحسین بیات که پیش از این بدون‌ هیچ تجربه مرتبط، به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ثروتمند تجارت صنعت خلیج فارس منصوب شده بود روز یکشنبه با حکم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان معاون اقتصادی این باشگاه هم منصوب شد. 
آقازاده عبدالحسین بیات باز هم پست گرفت؛ این بار در فوتبال!
اخبار نفت: محمدباقر بیات فرزند عبدالحسین بیات که پیش از این بدون‌ هیچ تجربه مرتبط، به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ثروتمند تجارت صنعت خلیج فارس منصوب شده بود روز یکشنبه با حکم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان معاون اقتصادی این باشگاه هم منصوب شد. 
تجارت صنعت خلیج فارس، بازوی تجاری و بازرگانی ز است و مسئوليت تجارت ۸ میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی را بر عهده دارد و احتمالا آقازاده آقای بیات، بخشی از این منابع را به سمت باشگاه استقلال خواهد برد‌.
اما نکته جالبتر، سرعت رشد آقازاده‌ها در کشور ماست که برای پیشرفت، نیاز به تجربه خاصی هم ندارند! مثل محمدباقر بیات که فرزند رئیس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت است!
اخبار نفت پیش از این در گزارشی با عنوان دو آقازاده در راس یک شرکت ثروتمند به موضوع انتصاب آقازاده‌ها در هلدینگ خلیج فارس پرداخته بود که می‌توانید اینجا بخوانید.
https://akhbarenaft.com/vdcd.k0f2yt05na26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما