چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
کد مطلب : 1779

بازداشت مدیرعامل پرحاشیه پتروشیمی شیراز تایید شد

رئیس کل دادگستری استان فارس بازداشت محمد بهمئی مدیرعامل پتروشیمی شیراز و ۲ معاون او را تایید کرد. این سه نفر عصر سه‌شنبه با اتهام تبانی در معاملات دولتی و اختلاس بازداشت و به تهران منتقل شده‌اند.
بازداشت مدیرعامل پرحاشیه پتروشیمی شیراز تایید شد
اخبار نفت: رئیس کل دادگستری استان فارس بازداشت محمد بهمئی مدیرعامل پتروشیمی شیراز و ۲ معاون او را تایید کرد. این سه نفر عصر سه‌شنبه با اتهام تبانی در معاملات دولتی و اختلاس بازداشت و به تهران منتقل شده‌اند.
بهمئی اردیبهشت امسال با حکم مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان،مدیرعامل پتروشیمی شیراز شد. او‌ شهریور پارسال با حکم مدیرعامل بانک رفاه، سرپرست پتروشیمی امیرکبیر شد و به منظور حذف رقبای خود، فیش‌های حقوقی سه تن از مدیران پتروشیمی امیرکبیر را که گزینه های اصلی مدیرعاملی بودند جعل کرد تا چهره آنان را مخدوش کند و خودش مدیرعامل بماند.هرچند با رو شدن ماجرا در نهایت عزل شد.
او به جز مدیرعاملی پتروشیمی امیرکبیر و شیراز که مجموعا یک سال طول کشید هیچ سابقه مدیرعاملی نداشته و اغلب مسئولیتهای او در حوزه حراست بوده: رئیس حراست شركت حفاري شمال، رئيس حراست بهينه سازي مصرف سوخت، رئیس حراست مهندسي و توسعه نفت، رئيس بازرسي حراست شركت ملي نفت! 
جالب این‌که او ۳۰ مهر امسال از ابراهیم رئیسی به عنوان صادرکننده نمونه لوح تقدیر گرفته! 
 
https://akhbarenaft.com/vdcf.edyiw6de1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما