يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : 2109

بنزین در امارات ارزان شد!

کمیته قیمت سوخت امارات قیمت بنزین و گازوئیل را برای ماه ژانویه ۲۰۲۳ اعلام کرد. بر این اساس قیمت بنزین سوپر، لیتری ۲.۷۸ درهم (حدود ۳۱ هزار تومان) است که در مقایسه با لیتری ۳.۳۰ درهم در دسامبر ارزانتر شده است. همچنین قیمت بنزین اکتان ۹۵ از لیتری ۳.۱۸ درهم در ماه قبل به ۲.۶۷ درهم کاهش یافته است.
بنزین در امارات ارزان شد!
اخبار نفت: کمیته قیمت سوخت امارات قیمت بنزین و گازوئیل را برای ماه ژانویه ۲۰۲۳ اعلام کرد. بر این اساس قیمت بنزین سوپر، لیتری ۲.۷۸ درهم (حدود ۳۱ هزار تومان) است که در مقایسه با لیتری ۳.۳۰ درهم در دسامبر ارزانتر شده است. همچنین قیمت بنزین اکتان ۹۵ از لیتری ۳.۱۸ درهم در ماه قبل به ۲.۶۷ درهم کاهش یافته است.
 امارات در هفته پایانی هر ماه، قیمت سوخت را تنظیم می‌کند. هدف امارات از آزادسازی قیمت سوخت کمک به منطقی‌سازی مصرف سوخت، ترغیب به استفاده از حمل و نقل عمومی در بلند مدت و ایجاد انگیزه برای بهره‌وری از سوخت‌های جایگزین بوده است.
قبل از اینکه عده‌ای بخواهند قیمت بنزین در امارات را با قیمت بنزین در ایران مقایسه کنند، این را بدانید که حداقل درآمد ماهانه در امارات ۳۵۰۰ درهم برای ۴۰ ساعت کار در هفته برابر با ۴۰ میلیون تومان و حداقل درآمد سالانه یک مهندس در امارات ۲۲۸ هزار درهم برابر با ماهیانه ۲۱۶ میلیون تومان است.
https://akhbarenaft.com/vdcd.z0x2yt0fna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما