جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
کد مطلب : 2258
هشدار معصومه ابتکار:

کیفیت گازوئیل بسیار نگران‌کننده ا‌ست

معصومه ابتکار، رئیس اسبق سازمان حفاظت محیط‌زیست در گفتگو با خبرآنلاین نسبت به کیفیت سوخت خودروها هشدار داد و گفت: وزارت نفت باید در ارتقای کیفیت بنزین خود تلاش کند. حفظ کیفیت بنزین یک نگرانی است که این روزها، دوباره با ورود بنزین آلوده، مطرح شده است. مسئله دیگر مربوط به گازوئیل و استاندارد گوگرد است و اگر رعایت نشود اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد.
کیفیت گازوئیل بسیار نگران‌کننده ا‌ست
 اخبار نفت: معصومه ابتکار، رئیس اسبق سازمان حفاظت محیط‌زیست در گفتگو با خبرآنلاین نسبت به کیفیت سوخت خودروها هشدار داد و گفت: وزارت نفت باید در ارتقای کیفیت بنزین خود تلاش کند. حفظ کیفیت بنزین یک نگرانی است که این روزها، دوباره با ورود بنزین آلوده، مطرح شده است. مسئله دیگر مربوط به گازوئیل و استاندارد گوگرد است و اگر رعایت نشود اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد. در دولت یازدهم با همکاری که وزارت نفت، وضعیت گازوئیل اصلاح شد و ۵۰۰۰ پی پی ام و یا همان ۵۰۰۰ قسمت در میلیون بود که این میزان را به ۵۰ پی پی ام رساندیم، ولی الان ظاهراً مجدداً بالا رفته و گزارش‌هایی که امروز هم وجود دارد، بسیار نگران‌کننده است. به همین دلیل است که مسئله بودجه و نوسازی فرآیند پالایشگاه‌ها و بهبودها عملکردها مهم است.
 معاون محیط‌زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران هم امروز گفته در استان تهران سوخت مازوت استفاده نمی‌شود. وقتی این اظهارات را کنار هم می‌گذاریم به نقش کیفیت بنزین و گازوئیل در آلودگی هوای تهران، بیشتر پی می‌بریم. 

 
https://akhbarenaft.com/vdci.warct1arvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما