دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
کد مطلب : 2466

تلاش یک نماینده اصولگرا برای انتصاب فامیلی؛ این بار در گچساران!

سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی، پس از انتقاد از چینش نیروها در شرکت نفت و شرکتهای تابعه، گویا به دنبال انتصاب نزدیکان خود در شرکتهای نفتی است. او که برادر سید قدرت‌الله حسینی نماینده دوره هشتم مجلس از گچساران است ارتباط نزدیکی با اصولگرایانی همچون سعید جلیلی و علیرضا زاکانی دارد.
تلاش یک نماینده اصولگرا برای انتصاب فامیلی؛ این بار در گچساران!
اخبار نفت: سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی، پس از انتقاد از چینش نیروها در شرکت نفت و شرکتهای تابعه، گویا به دنبال انتصاب نزدیکان خود در شرکتهای نفتی است. او که برادر سید قدرت‌الله حسینی نماینده دوره هشتم مجلس از گچساران است ارتباط نزدیکی با اصولگرایانی همچون سعید جلیلی و علیرضا زاکانی دارد.
 حسینی پور چند روز قبل در گفتگو با خبرگزاری فارس، با انتقاد از چینش نیروها در شرکتهای نفتی گفت: «ما انتظار داشتیم در این دولت به جای استفاده از کسانی که با او همسو نبوده در تفکر انقلابی و گفتمان انقلابی و شعارهای آقای رئیسی زحمت نکشیدند مورد استفاده قرار نگیرند و از افراد و نیروهای انقلابی و متعهد استفاده شود. این اتفاق نیز در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که نه در بدنه شرکت ملی نفت ایران آنطور که باید و شاید رخ نداده است. اگر این تغییرات یعنی استفاده از نیروهای نخبه، انقلابی، متعهد و ولایی در بدنه مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران رخ بدهد بسیار خوب است و آن چیزی می شود که مطلوب دولت و مجلس است. اگر این اتفاق رخ ندهد بر اساس وظیفه نظارتی ورود می کنم. در ارتباط با این مقوله استفاده از بچه های ولایی و انقلابی و متعهد قطعاً وزیر نفت را به کمیسیون اصل ۹۰ کشانده و در باب طرز کار از او پاسخ می خواهم.»
 حالا کم‌کم دلیل این صحبتهای نماینده گچساران آشکار می‌شود! او به دنبال انتصاب یکی از نزدیکان خود به نام م.الف به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است و شرکت مناطق نفتخیز جنوب را تحت فشار گذاشته است. این شرکت یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین شرکتها از نظر میزان تولید نفت است و مدیریت حدود ۱۸ میدان نفتی را بر عهده دارد. این موضوع اهمیت انتصاب کارشناسی برای این مسئولیت را دوچندان می‌سازد. امید است نماینده گچساران در مجلس، توضیحی در مورد تلاش برای انتصاب یکی از اقوام نزدیک خود در این مسئولیت داشته باشد!

 
https://akhbarenaft.com/vdcj.me8fuqexmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما