جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : 2599

آقای ابوترابی‌فرد؛ خیلی وقت است نفت از اقتصاد کشور قطع شده؛ خبر ندارید؟!

آقای ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، بدون تخصصی در حوزه اقتصاد، در سخنان خود نفت را عامل مشکلات اقتصادی کشور توصیف کرده و گفته: نفت باید موتور اقتصاد کشور و پیشران اقتصادی ملی باشد، اما متاسفانه در کشور ما نفت به مصیبت اقتصاد تبدیل شده است و اگر نفت را از اقتصاد ایران قطع کنند، همه کلیدها خاموش می‌شود. اگر از این سرمایه ملی درست استفاده می کردیم با سیل ثروت روبرو بودیم.
آقای ابوترابی‌فرد؛ خیلی وقت است نفت از اقتصاد کشور قطع شده؛ خبر ندارید؟!
اخبار نفت: آقای ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، بدون تخصصی در حوزه اقتصاد، در سخنان خود نفت را عامل مشکلات اقتصادی کشور توصیف کرده و گفته: نفت باید موتور اقتصاد کشور و پیشران اقتصادی ملی باشد، اما متاسفانه در کشور ما نفت به مصیبت اقتصاد تبدیل شده است و اگر نفت را از اقتصاد ایران قطع کنند، همه کلیدها خاموش می‌شود. اگر از این سرمایه ملی درست استفاده می کردیم با سیل ثروت روبرو بودیم.
جهت اطلاع آقای ابوترابی‌فرد باید بگوییم خیلی وقت است که با نعمت(!) تحریم، نقش نفت در اقتصاد کشور ما کمرنگ و حتی رابطه آن با اقتصاد قطع شده اما گویا ایشان خبر ندارد! زمانی نه‌چندان دور ۴ میلیون بشکه نفت در روز تولید می‌کردیم که نصف آن صادر می‌شد اما حالا صادرات ما به یک میلیون بشکه در روز هم نمی‌رسد که آن هم با تخفیف و دور زدن تحریم و تهاتر با کالا صادر می‌شود. مشکل از نفت نیست؛ مشکل از سیاست‌های اقتصادی و دیپلماتیک ماست که آن هم حاصل تصدی امور توسط سیاستمداران ناتوان است.

 
https://akhbarenaft.com/vdcg.y9xrak9nypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما