چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : 2941

بازگشت سفرهای هوایی به سطح قبل از کرونا

طبق گزارش S&P Platts، سفرهای هوایی جهانی سرانجام در این ماه به سطح قبل از همه‌گیری کرونا بازگشته است، زیرا مجموع پروازهای تجاری در روز به طور میانگین ۱۰۵ هزار و ۶۸۲ پرواز در روز در دو هفته اول ماه مه بوده است که ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
بازگشت سفرهای هوایی به سطح قبل از کرونا

 
اخبار نفت: طبق گزارش S&P Platts، سفرهای هوایی جهانی سرانجام در این ماه به سطح قبل از همه‌گیری کرونا بازگشته است، زیرا مجموع پروازهای تجاری در روز به طور میانگین ۱۰۵ هزار و ۶۸۲ پرواز در روز در دو هفته اول ماه مه بوده است که ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
 با این حال، انتظار می‌رود تقاضای جهانی سوخت جت در حال حاضر کمتر از سطح ۲۰۱۹ باقی بماند زیرا افزایش بهره‌وری و بازگشت کندتر در سفرهای طولانی مدت، به ویژه در آسیا، افزایش مصرف سوخت را محدود می‌کند.
  یاتا تخمین می‌زند که هواپیماهای جدید باعث افزایش بهره‌وری سوخت در حدود ۲ درصد در سال می‌شوند و کرونا موجب تلاش گسترده برای جایگزینی هواپیماهای قدیمی شده است.
 با توجه به اینکه ظرفیت صندلی‌های بین‌المللی اکنون ۱۰ درصد کمتر از سطح مشابه در سال ۲۰۱۹ است و نشان می‌دهد که پروازها به طور متوسط کوتاهتر از قبل هستند، تا سال ۲۰۲۷ انتظار نمی‌رود تقاضای سوخت جت به ۸ میلیون بشکه در روز بهبود یابد.
https://akhbarenaft.com/vdch.knit23nwzftd2.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما