شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
کد مطلب : 2999
نشست ۱۸۶ اوپک آغاز شد

غیبت اوجی به دلیل کسالت یا مشغله کاری؟!

یکصد و هشتاد و ششمین نشست عادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای اولين بار پس از کرونا، در مقر این سازمان در وین آغاز شد.
غیبت اوجی به دلیل کسالت یا مشغله کاری؟!
اخبار نفت: یکصد و هشتاد و ششمین نشست عادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای اولين بار پس از کرونا، در مقر این سازمان در وین آغاز شد. 
چهل‌ونهمین نشست کارگروه مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک (JMMC) یکشنبه ۱۴ خرداد با حضور اعضای این کارگروه در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در محل دبیرخانه اوپک برگزار می‌شود.
افتتاحیه سی‌وپنجمین نشست وزارتی اوپک و غیر اوپک (اوپک‌پلاس) نیز با حضور سران هیئت‌های نمایندگی کشورهای عضو اوپک و غیر اوپک، دبیرکل اوپک و نمایندگان رسانه‌ها یکشنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در دبیرخانه اوپک برگزار خواهد شد.
بنا به گزارش خبرگزاری شانا، جواد اوجی، وزیر نفت ایران که قرار بود به وین سفر کند، به‌دلیل کسالت و مشغله کاری سفر برایش امکان‌پذیر نشد و هیئت ایرانی به سرپرستی امیر حسین زمانی‌نیا، نماینده ایران در هئیت عامل اوپک در نشست ۱۸۶ اوپک و نشست اوپک‌پلاس شرکت می‌کند. البته بین کسالت و مشغله کاری تفاوت وجود دارد و مشخص نیست اوجی دقیقا به کدام دلیل به وین نرفته است.

 
https://akhbarenaft.com/vdca.onuk49noo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما