جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
کد مطلب : 1011

جزئیات جدید از درگذشت مشکوک مدیر مجتمع پتروشیمی زاگرس

اگرچه ابتدا برخی منابع خبری در پتروشیمی، علت درگذشت ناگهانی مهندس شهریار جهرمی، مدیر مجتمع پتروشیمی زاگرس را تصادف رانندگی اعلام کرده بودند، اما عصر پنجشنبه، خبر کشف جسد او در مجاورت محور فیروزآباد - جم منتشر شد.
جزئیات جدید از درگذشت مشکوک مدیر مجتمع پتروشیمی زاگرس
اخبار نفت: اگرچه ابتدا برخی منابع خبری در پتروشیمی، علت درگذشت ناگهانی مهندس شهریار جهرمی، مدیر مجتمع پتروشیمی زاگرس را تصادف رانندگی اعلام کرده بودند، اما عصر پنجشنبه، خبر کشف جسد او در مجاورت محور فیروزآباد - جم منتشر شد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس اعلام کرد براساس بررسی‌های اولیه جراحت‌های ناشی از سقوط از پرتگاه، علت مرگ وی بوده اما بررسی تکمیلی ادامه دارد.
گفته شده جهرمی برای حضور در مراسم ختم راهی یکی از شهرهای جنوبی استان فارس شده و در مسیر بازگشت خودرو وی در مسیر به سمت فیروزآباد، سالم در محلی پارک شده که پرتگاه در کنار آن قرار دارد.
جسد شهریار جهرمی حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه نوزدهم مرداد ۱۴۰۱ در کوه‌های مجاور محور فیروزآباد - جم در نزدیکی روستای سمنگان شهرستان مُهر در استان فارس پیدا شد.
جهرمی که دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی دانشگاه پهلوی (شیراز) ورودی سال ۱۳۵۶ بود، در زمان جنگ تحمیلی به اسارت نیروهای عراقی درآمد و پس از آزادی و بازگشت به کشور، ابتدا در پتروشیمی شیراز مشغول شد و از زمان تاسیس پتروشیمی زاگرس، بیش از دو دهه در این پتروشیمی فعال بود.

 
https://akhbarenaft.com/vdce.z8zbjh87z9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما