سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : 1067
وضعیت پرونده بابک زنجانی پس از شش سال:

بابک هنوز یک و نیم میلیارد یورو بدهکار است!

روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی وقت قوه قضاییه که حالا رئیس قوه قضاییه است از صدور حکم اعدام حکم اعدام بابک زنجانی خبر داد. با گذشت شش سال و نیم، نه تنها حکم اعدام او اجرا نشده، بلکه بابک زنجانی، سه چهارم بدهی خود به نفت را هم پرداخت نکرده است!
بابک هنوز یک و نیم میلیارد یورو بدهکار است!
اخبار نفت: روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی وقت قوه قضاییه که حالا رئیس قوه قضاییه است از صدور حکم اعدام حکم اعدام بابک زنجانی خبر داد. با گذشت شش سال و نیم، نه تنها حکم اعدام او اجرا نشده، بلکه بابک زنجانی، سه چهارم بدهی خود به نفت را هم پرداخت نکرده است!
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امروز سه شنبه درباره آخرین وضعیت پرونده زنجانی گفت: تکلیف اجرای حکم وی بر عهده دادستانی و واحد اجرای احکام دادسرای تهران است. تاکنون نسبت به شناسایی اموال بابک زنجانی در داخل کشور و ارزیابی اموال و انتقال و استرداد اموال خارج از کشور این فرد اقدام جدی و گسترده صورت گرفته است و  تاکنون حدود ۵۰۰ میلیون دلار به وزارت نفت واگذار شده است. کل رد مال این فرد ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون یورو است و در مورد الباقی طلب وزارت نفت با همکاری ضابطین و نظارت دادسرای تهران اقدامات خوبی انجام شده است. سرنخ‌های بسیار خوبی از اموال وی به دست آمده است و اکنون هم بابک زنجانی در زندان است.
https://akhbarenaft.com/vdcf.vdyiw6dxegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما