سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : 1594

شاهکار یکی دیگر از نمایندگان مجلس انقلابی!

در شرایطی که دو زن ایرانی در سوئد وزیر شده‌اند و یک مرد ایرانی رئیس پارلمان نروژ شده و ایرانیان دیگری در کشورهای مختلف دنیا می‌درخشند، اغلب نمایندگان مجلس ایران افرادی هستند که کوچکترین اطلاعی درباره مسائل اساسی ندارند و حتی یک متن را بدون غلط نمی‌توانند روخوانی کنند. چرا که نخبگان، یا از ایران رفته‌اند یا به دلیل بی بهره بودن از رانت، به حق خود نرسیده‌اند. 
شاهکار یکی دیگر از نمایندگان مجلس انقلابی!
اخبار نفت: در شرایطی که دو زن ایرانی در سوئد وزیر شده‌اند و یک مرد ایرانی رئیس پارلمان نروژ شده و ایرانیان دیگری در کشورهای مختلف دنیا می‌درخشند، اغلب نمایندگان مجلس ایران افرادی هستند که کوچکترین اطلاعی درباره مسائل اساسی ندارند و حتی یک متن را بدون غلط نمی‌توانند روخوانی کنند. چرا که نخبگان، یا از ایران رفته‌اند یا به دلیل بی بهره بودن از رانت، به حق خود نرسیده‌اند. 
این آقا، مجتبی یوسفی نماینده شهر نفتخیز اهواز در مجلس است که ظاهرا مدرک فوق لیسانس مدیریت استراتژیک هم دارد. اما هنوز نمی‌داند که میدان گازی پارس جنوبی، کلا یک میدان مشترک بین ایران و قطر است و هیچ قسمتی از آن نمی‌تواند مستقل و فقط برای ایران باشد! او فقط وظیفه دارد همکاری با شرکت‌های اروپایی را محکوم کند و بقیه مسائل برایش مهم نیست. 
اینها نمایندگان مردم در مجلس نیستند؛ اینها نمایندگان حاکمیت در مجلس هستند و هیچ نسبتی با مطالبات مردم ندارند.
https://akhbarenaft.com/vdca.on6k49nmy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما