شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
کد مطلب : 1683

سخنگوی دولت حرف خود را پس گرفت /حالا نوبت مخبر است!

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت حرف خود درباره میزان صادرات نفت را پس گرفت و در توئیتر نوشت: «صادرات نفت ایران در ماه پیش رکورد چند سال اخیر را شکست.» دوشب پیش در پاسخ به یک سوال، بجای جمله صحیح بالا، سهوا گفتم فروش نفت تقریبا به‌میزان پیش از تحریم‌ رسیده است؛ با تشکر از تذکر وزیر نفت، این موضوع را اصلاح می‌کنم. پول فروش نفت هم جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.
سخنگوی دولت حرف خود را پس گرفت /حالا نوبت مخبر است!
اخبار نفت: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت حرف خود درباره میزان صادرات نفت را پس گرفت و در توئیتر نوشت: «صادرات نفت ایران در ماه پیش رکورد چند سال اخیر را شکست.» دوشب پیش در پاسخ به یک سوال، بجای جمله صحیح بالا، سهوا گفتم فروش نفت تقریبا به‌میزان پیش از تحریم‌ رسیده است؛ با تشکر از تذکر وزیر نفت، این موضوع را اصلاح می‌کنم. پول فروش نفت هم جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.
وقتی سخنگو و دبیر هیات دولت، تا این حد بی‌اطلاع است، از سایر مسئولان چه انتظاری می‌توان داشت؟!
همزمان محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز نفت را به خوبی می‌فروشیم. جابجایی پول به نحو مطلوب انجام و هزینه‌های جاری کشور بدون استقراض و روش‌هایی که منجر به تورم شود تامین می‌شود. 
معلوم نیست اگر به قول آقای مخبر نفت را به خوبی می‌فروشیم و هزینه‌های جاری بدون استقراض تامین می‌شود، نقدینگی و تورم بالا و همچنین بالا رفتن قیمت دلار نتیجه چیست؟!



 
https://akhbarenaft.com/vdcj.oevfuqemtsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما