پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : 1952

قیمت گاز از ۱۶ آذر با تعرفه جدید محاسبه می‌شود!

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز با بیان اینکه از  روز شانزدهم آذر، قیمت گاز با تعرفه جدید محاسبه می‌شود گفت: ابلاغیه تعرفه‌های جدید گاز برای پرمصرف‌ها تصویب شده است.
قیمت گاز از ۱۶ آذر با تعرفه جدید محاسبه می‌شود!
اخبار نفت: مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز با بیان اینکه از  روز شانزدهم آذر، قیمت گاز با تعرفه جدید محاسبه می‌شود گفت: ابلاغیه تعرفه‌های جدید گاز برای پرمصرف‌ها تصویب شده است.
به گفته او براساس پیشنهادی که داده شده در سه پلکان اول یعنی مصارف متعارف هیچ گونه تغییری اتفاق نخواهد افتاد یعنی یک مدل مشوق برای کسانی است که متعارف مصرف کنند، اما از پلکان چهارم تا پلکان دهم در تقسیم بندی که اتفاق افتاده مشترکین پرمصرف و پلکان یازدهم و دوازدهم یعنی مشترکین بسیار پرمصرف مبلغی که در نظر گرفته شده است تقریبا به قیمت خوراک پتروشیمی‌ها یعنی براساس قیمت صادراتی است که بین ۵ تا ۶ هزار تومان قیمت دارد.
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز درخصوص فراوانی مشترکین و میزان مصرف آن‌ها در پله‌های مختلف نیز گفت: ۶۴ درصد مشترکین شرکت گاز، در سه پلکان اول قرار گرفتند که ۳۵ درصد مصرف را انجام می‌دهند، اما ۳۵ درصد از مشترکین، ۶۰ درصد مصرف را انجام می‌دهند و و قریب به ۲ درصد هم نزدیک به ۵ و نیم درصد مصرف می‌کنند که شامل پرمصرف‌ها هستند.
 
https://akhbarenaft.com/vdci.wazct1a3rbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما