سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : 2763

مدیرعامل شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی تغییر کرد

با حکم مسعود اسم‌خانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، عزیز اکبری کنگرلوئی به عنوان نماینده تاپیکو در هیات مدیره شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی منصوب و جایگزین احمد دهقان شد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی تغییر کرد
اخبار نفت: با حکم مسعود اسم‌خانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، عزیز اکبری کنگرلوئی به عنوان نماینده تاپیکو در هیات مدیره شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی منصوب و جایگزین احمد دهقان شد.
این تغییر در شرایطی صورت گرفت که در ماههای اخیر بارها شاهد تجمعات اعتراضی جمعی از کارکنان شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بودیم که نسبت به عملکرد احمد دهقان مدیرعامل شرکت در عدم توجه به مطالبات کارکنان از جمله عدم پرداخت پاداش، پایین بودن ودیعه مسکن و وام، و تبعیض اعتراض داشتند. کارکنان شرکت همچنین نسبت به بی‌تفاوتی مدیرعامل برای تبدیل وضعیت کارکنان و در عین حال تبدیل وضعیت افراد خاص و افزایش اضافه کار آنها، همچنین رهن ساختمان بزرگ در تهران و خریدهای غیرضروری دفتر مدیریت معترض بودند. 
شایان ذکر است شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، مدیریت و راهبری مخازن و دو بندر بزرگ صنعت پتروشیمی برای صادرات و واردات محصولات تولیدی و‌ خوراک مجتمع‌های پتروشیمی در ماهشهر و عسلویه را بر عهده دارد.

 
https://akhbarenaft.com/vdcj.me8fuqeatsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما